Застосування глибокого навчання для покращення ефективності алгоритмів розпізнання зіткнень в 3Д просторі
Ключові слова:
дорожньо-транспортні пригоди, машинне навчання, трафічний симулятор SUMO, виявлення аномалій, управління трафіком, безпека дорожнього руху, автоматизоване виявлення пригод, ефективність транспортних мережАнотація
Для запобігання та виявлення дорожньо-транспортних пригод було проведено багато досліджень, більшість з яких спрямовані на визначення потенційно небезпечних об'єктів або аналіз статистики дорожніх пригод. У цьому дослідженні вперше представлено систему, спроектовану для виявлення випадкових дорожніх пригод за допомогою збору даних від навколишніх транспортних засобів та їх обробки за допомогою інструментів машинного навчання для виявлення потенційних дорожніх пригод. Метою є аналіз дорожньої поведінки та виявлення транспортних засобів, які відхиляються від норм. У дослідженні використовується трафічний симулятор SUMO (Simulation of Urban Mobility) для моделювання руху транспортних засобів та збору інформації про їх позиції та рухові шаблони. Всього на 3000-метровій ділянці дороги було симульовано рух 100 транспортних засобів за допомогою SUMO з різними типами транспортних засобів для імітації реального трафіку. Система використовує неконтрольований кластерний алгоритм DBSCAN для виявлення аномалій, що підтверджує його ефективність у виявленні дорожніх пригод. Результати показують, що після дорожньої пригоди кількість аномалій зростає, що свідчить про блоковані дороги або значне збільшення трафіку на альтернативних смугах руху. Автоматизоване виявлення дорожніх пригод є важливим для систем управління трафіком, допомагаючи у уникненні майбутніх інцидентів та дозволяючи владі швидко відновити роботу доріг. Це дослідження підкреслює потенціал аналізу поведінки трафіку за допомогою позицій та швидкостей транспортних засобів, аномальна активність яких може стати потенційною загрозою для водіїв у навколишніх районах. Висновки підкреслюють важливість включення технік машинного навчання в системи управління трафіком для підвищення безпеки та ефективності дорожнього руху. Загалом, це дослідження демонструє можливість та ефективність використання алгоритмів машинного навчання для автоматизованого виявлення дорожніх пригод у системах управління трафіком. Завдяки використанню передових технологій, таких як симуляція та кластерний аналіз, безпека дорожнього руху може бути значно покращена, що в кінцевому підсумку приведе до безпечніших та більш ефективних транспортних мереж.
Завантажити
Посилання
Емерсон. (б.р.). Бездротові автомобільні мережі, що самоорганізуються. Отримано з https://www.emerson.com/documents/automation/training-self-organizing-networks-en-41150.pdf
Вінтерсбергер, П., Дей, Д., & Лекен, А. (б.р.). Існуючі методи та дослідження взаємодії між автоматичними транспортними засобами. Отримано з https://www.frontiersin.org/research-topics/20015/interaction-between-automated-vehicles-and-other-road-users/magazine
Li, Y. (2012). Використання DSRC/WAVE стандарту для безпечної навігації. У X. Zhang та D. Qiao (Ред.), Quality, Reliability, Security and Robustness in Heterogeneous Networks. QShine 2010. Лекційні записи Інституту інформатики, соціальної інформатики та телекомунікаційної інженерії, том 74. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-642-29222-4_38
Borcoci, E. (2020). Використання клітинних мереж 2G/3G/4G/5G для забезпечення обміну повідомленнями між транспортними засобами. Отримано з https://www.iaria.org/conferences2020/filesICN20/EugenBorcoci_Tutorial_NexComm_2020.pdf
Alvarez Lopez, P., Behrisch, M., Bieker-Walz, L., Erdmann, J., Flötteröd, Y.-P., Hilbrich, R., Lücken, L., Rummel, J., Wagner, P., & Wießner, E. (2018). Симулятор транспортного потоку SUMO (Simulation of Urban Mobility). У 2019 IEEE Intelligent Transportation Systems Conference (ITSC) (с. 2575-2582). https://doi.org/10.1109/ITSC.2018.8569938
Scikit-learn developers. (б.р.). Алгоритм кластеризації без нагляду DBSCAN. Отримано з https://scikit-learn.org/stable/modules/generated/sklearn.cluster.DBSCAN.html
Hall, M., Frank, E., Holmes, G., Pfahringer, B., Reutemann, P., & Witten, I. H. (2009). Інструмент машинного навчання WEKA: Оновлення. ACM SIGKDD Explorations Newsletter, 11(1), 10-18. https://doi.org/10.1145/1656274.1656278
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Іван Невкритий, Світлана Антоненко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.