Розробка інформаційної системи визначення рентабельності освітньої програми спеціальності факультету

Автор(и)

Анотація

Заклади вищої освіти є неприбутковими організаціями і здійснюють свою діяльність за рахунок коштів, які надає держава на підготовку здобувачів вищої освіти, та коштів фізичних або юридичних осіб відповідно до тарифів на навчання за рівнями вищої освіти та формами навчання. Отримані з зазначених джерел кошти розподіляються на оплату праці науково-педагогічних (педагогічних) працівників з усіма нарахуваннями та на  інші витрати: комунальні платежі,  капітальні вкладення, оплата праці іншого персоналу, оновлення матеріально-технічного забезпечення та інші витрати.

Одним із критеріїв аудиту оцінки ефективності роботи служб управління персоналом є критерій економічної ефективності. Сюди входить показник ефективності (відношення вартості робочої сили до отриманого результату) та вартість програми управління персоналом у розрахунку на одного працівника. Тому задача оцінювання рентабельності освітніх програм спеціальностей закладу освіти є нагальною та необхідною.

Необхідно розробити інформаційну модель визначення рентабельності освітньої програми спеціальності із знаходженням мінімального допустимого співвідношення кількості студентів, які навчаються в академічній групі на місцях державного замовлення, та кількості студентів, які навчаються за кошти фізичних та юридичних осіб.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Аудит і оцінювання управлінської діяльності : навчальний посібник / Н. Ю. Подольчак, В. Я. Карковська – Львів : видавництво Львівської політехніки, 2016. 128 с.

Економіка підприємства/ Л. Л. Лазебник, В. В. Гурочкіна, Л. В. Слюсарева та ін.; за загальною редакцією Л. Л. Лазебник. – Ірпінь : Університет ДФС України, 2021. 426 с.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Інформаційні технології, керування процесами та інноваційними проектами

Як цитувати

Верба, О., & Овсов, М. (2023). Розробка інформаційної системи визначення рентабельності освітньої програми спеціальності факультету. Challenges and Issues of Modern Science, 1, 457-459. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/88

Share