Цінова стратегія просування інноваційного продукту на світовий ринок

Автор(и)

Анотація

Зростання комерційної значущості технологій в сучасному світі вимагає розуміння суті комерціалізації інновацій в ринковому середовищі. Інноваційна продукція – це нові конкурентоздатні товари або послуги, що відповідають вимогам до інноваційної діяльності.

Комерціалізація інновацій має ринкову природу, залежить від кон’юнктури ринку та розглядається як відтворення руху інтелектуального капіталу з метою отримання прибутку.

Виробництво інновацій являє собою багатоетапний процес, що передбачає створення на основі принципів маркетингу способів реалізації власного потенціалу компанії, виявлення тенденцій розвитку ринку і просування на ньому нових високоякісних товарів, орієнтованих на задоволення сучасних і майбутніх потреб споживачів.

Суб’єктами комерціалізації інновацій є великі компанії (ТНК), середні компанії, венчурні компанії і фонди, приватні інвестори, спеціалізовані банки [2].

Якщо компанія планує зайняти провідні позиції в галузі, освоїти нові напрями, збільшити обсяги виробництва інноваційного продукту та завоювати світовий ринок – компанії без стратегії не обійтись. Стратегія визначає, що необхідно зробити, куди рухатися і на чому сконцентруватися компанії.

Важливим аспектом здійснення маркетингової стратегії компанії є підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку. Для підвищення конкурентоспроможності необхідно визначити конкурентні переваги фірми шляхом впровадження нових технологій, розробки та виробництва нових продуктів, покращення якості, ребрендингу тощо.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Маркетингові стратегії бізнесу. SendPulse Блог URL: https://SendPulse.ua/blog/what-are-the-marketing-strategies.

Комерціалізація інновацій [Електронний ресурс] : навч. по-сіб./ КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад. С.О.Пермінова. – Електронні текстові дані (1 файл: 287 КБ). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорсь-кого, 2020, 126 с.

Прушківська Е.В. Інноваційні стратегії розвитку міжнарод-них компаній в умовах глобалізації/ Есоnomics Bulletin, 2020, 4, 28-35 URL: https://doi.org/10.33271/ebdut/72.028

Forbes: врятувати майбутнє (перший рейтинг найінновпцвйніших компаній України) URL: https://www.agrilab.ua/forbes-vryatuvaty-majbutnye-pershyj-rejtyng-najinnovatsijnishyh-kompanij-ukrayiny/

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Інформаційні технології, керування процесами та інноваційними проектами

Share