CRM системи, як важливий інструмент управління та взаємодії з клієнтами
Анотація
CRM (Customer Relationship Management) системи є важливим управлінським інструментарієм розвитку в умовах інноваційної економіки. У сучасному бізнес-середовищі, що підкоряється стрімкій зміні технологій та вимог клієнтів, підприємства потребують ефективного інструменту для управління взаєминами з клієнтами, забезпечення персоналізованого обслуговування та збільшення конкурентоспроможності. CRM системи надають компаніям цей інструментарій, дозволяючи збирати та аналізувати дані про клієнтів, покращувати комунікацію та співпрацю з ними, оптимізувати внутрішні процеси та створювати стратегії орієнтації на клієнта.
Завантажити
Посилання
Chen, I. J., & Popovich, K. (2003). Understanding customer relationship management (CRM): People, process and technology. Business Process Management Journal, 9(5), 672-688.
Mithas, S., Krishnan, M. S., & Fornell, C. (2005). Why do customers relationship management applications affect customer satisfaction? Journal of Marketing, 69(4), 201-209.
Rigby, D. K., & Ledingham, D. (2004). CRM done right. Har-vard Business Review, 82(11), 118-129.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Виклики та проблеми сучасної науки

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.