CRM системи, як важливий інструмент управління та взаємодії з клієнтами

Автор(и)

Анотація

CRM (Customer Relationship Management) системи є важливим управлінським інструментарієм розвитку в умовах інноваційної економіки. У сучасному бізнес-середовищі, що підкоряється стрімкій зміні технологій та вимог клієнтів, підприємства потребують ефективного інструменту для управління взаєминами з клієнтами, забезпечення персоналізованого обслуговування та збільшення конкурентоспроможності. CRM системи надають компаніям цей інструментарій, дозволяючи збирати та аналізувати дані про клієнтів, покращувати комунікацію та співпрацю з ними, оптимізувати внутрішні процеси та створювати стратегії орієнтації на клієнта.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Chen, I. J., & Popovich, K. (2003). Understanding customer relationship management (CRM): People, process and technology. Business Process Management Journal, 9(5), 672-688.

Mithas, S., Krishnan, M. S., & Fornell, C. (2005). Why do customers relationship management applications affect customer satisfaction? Journal of Marketing, 69(4), 201-209.

Rigby, D. K., & Ledingham, D. (2004). CRM done right. Har-vard Business Review, 82(11), 118-129.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Інформаційні технології, керування процесами та інноваційними проектами

Як цитувати

Польова, Н., Григорян, Г., & Патлаха, О. (2023). CRM системи, як важливий інструмент управління та взаємодії з клієнтами. Challenges and Issues of Modern Science, 1, 356-358. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/67

Share