Рендерінг процесів взаємодії складнопрофільних тіл

Автор(и)

Анотація

Складною але актуальною є проблема візуалізації задач механіки контактної взаємодії, а також розробка практичних методик, які дозволяють інтерпретувати візуалізовані дані. Низка нерозв’язаних теоретичних, методичних й обчислювальних проблем тривимірної візуалізації звужує сферу її застосування. Тому безперечно актуальним є створення ефективних методів та алгоритмів чисельного моделювання та візуалізації задач механіки контактної взаємодії, а також розробка відповідного програмного забезпечення для вирішення важливих практичних проблем. Якщо відбувається, наприклад, деформація деякого об’єкту, то у цьому випадку, дослідник має змогу побачити і проаналізувати навіть сам процес деформації.

Все більш популярним стає процес 3D-моделювання. У комп'ютерній графіці, це процес розробки математичного представлення будь-якої тривимірної поверхні об'єкта за допомогою програмного забезпечення. Продуктом моделювання є 3D-модель. За допомогою 3D моделювання, візуалізації і прототипування, можна детально вивчити модель об’єкта, внести необхідні зміни, оцінити ергономічність і функціональність, змінити дизайн виробу, створити фотореалістичні зображення та інше. Рендерінг – етап у комп'ютерній графіці, який забезпечує обробку 3D-моделі виробу за допомогою спеціалізованих програмних середовищ. Модуль, який виконує рендерінг, називають рендером. Дуже важливо в ретельно відпрацьовувати аналіз етапів перетворення звичайної 3D-моделі до максимально реалістичної, використовуючи при цьому різні методи систем автоматизованого проектування. Це допомагає покращити якість зображення та отримати значно більше уявлення про модель, оцінити її зовнішній вигляд та процес моделювання, а також, деталізувати параметри розробки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Blender. URL: https://www.blender.org (дата звернення: 25.05.2023).

Autodesk. URL: https://www.autodesk.com (дата звернення: 25.05.2023).

Luxology Modo. URL: https://www.foundry.com/products/modo (дата звернення: 25.05.2023).

SideFX Houdini. URL: https://www.sidefx.com (дата звернен-ня: 25.05.2023).

Roitman A., Shishkanova S. The solution of the annular punch problem with the aid of recursion relations. Soviet Applied Mechanics. 1973. Vol. 7, no. 9. P. 725–729.

Мартиняк Р. М., Приходько О. Задача про вдавлювання близького до плоского штампу в пружний шорсткий півпростір. Проблеми обчислювальної механіки і міцності конструкцій. 2020. № 31. С. 66–77.

Ansys Free Student Software Downloads. URL: https://www.ansys.com/academic/students (дата звернення: 25.05.2023).

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Інформаційні технології, керування процесами та інноваційними проектами

Share