Зарубіжний досвід розвитку non-core сервісів

Автор(и)

Анотація

Контекст цифрової трансформації промисловості сприяє Четвертій промисловій революції. Дедалі ширша доступність таких технологій, як мобільні пристрої, штучний інтелект, хмара, аналітика та платформи, кардинально змінюють те, як ми живемо, працюємо та взаємодіємо – у тому, що було названо Четвертою промисловою революцією [1].

Аналіз доходів від non-core послуг у 16 найбільших світових телекомунікаційних компаній від GSMA Intelligence показав, що на тлі стагнації доходів від основного бізнесу, дві третини операторів відзначили нові напрямки як єдине джерело зростання доходів року. Показовим є те, що у двох третин операторів доходи від non-core бізнесу перевищили доходи від фіксованого зв'язку B2C сегмент дає основну частку нетелеком доходів, але драйвером зростання виступає B2B завдяки прискореній цифровізації всіх секторів економіки у світі (драйвери зростання - Сloud і кібербезпека).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Anwar, S. T., "Ntt docomo and m-commerce: A case study in market expansion and global strategy,"; Thunderbird International Business Review, vol. 44, no. 1, pp. 139-164, 2002.

Bergvall-Kåreborn, B., D. Howcroft, and D. Chincholle, "Out-sourcing creative work: A study of mobile application develop-ment,"; 2010.

Selander, Lisen; Henfridsson, Ola; and Svahn, Fredrik, "TRANSFORMING ECOSYSTEM RELATIONSHIPS IN DIGITAL INNOVATION" (2010). ICIS 2010 Proceedings. 138. https://aisel.aisnet.org/icis2010_submissions/138.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Електроніка та телекомунікації

Share