Цифрова технологія «AR@VR» як напрямок підвищення ефективності бізнес-процесів авіакомпанії
Анотація
Через епідемію COVID-19 фізична взаємодія людей стала обмежена, світові компанії звернулися до технологій доповненої та віртуальної реальності, це стало новим поштовхом до цифрової трансформації. Використання інформаційних технологій стають основними передумовами розвитку і успішного функціонування сучасної авіакомпанії на ринку. За останні роки імідж став вагомим управлінським ресурсом, який впливає на ефективне функціонування авіакомпанії, залучаючи більшу кількість клієнтів і, як наслідок, збільшуючи доходність, конкурентоспроможність і прибутковість [1].
Впровадження інформаційних технологій є підтвердженням здатності авіакомпанії ефективно управляти споживчою цінністю авіаційних послуг та перевезень.
Вплив ІТ на підвищення конкурентоспроможності підприємств досліджувався такими вітчизняними та зарубіжними науковцями, однак, питання впровадження сучасних інформаційних систем в процес управління авіакомпанією в умовах економічної невизначеності майже не розглядалось, тому потребує додаткового дослідження й обґрунтування.
Метою статті є дослідження напрямків підвищення ефективності бізнес-процесів авіакомпанії шляхом впровадження цифрової технології «AR@VR».
Завантажити
Посилання
Український авіаційний портал. Режим доступу:. URL: www.aviation.com.ua.
Войтко С. М. Автоматизовані системи управління як ефективні засоби прийняття управлінських рішень [Електронний ре-сурс]. Вісник Львів. ун-ту. 2022. Режим доступу до ресурсу: https://studopedia.ru/13_14954_viznachennya-Indeksu-pributkovostI-rentabelnostI-rI-I-koefItsIyentu-efektivnostI-ARR-InvestitsIy.html.
Кінаш І. А. Інтернет-маркетинг – стратегія розвитку сучас-них підприємств. Сталий розвиток економіки. 2023. № 3. С. 331– 334.
Рибалко Л. П. Застосування сучасних інформаційних систем в управлінні підприємствами [Електронний ресурс]. Серія Економічні науки. 2023. Режим доступу до ресурсу: http://www.bank.gov.ua/doccatalog/document?id=73115
Стефанова Н. А. Формування поняття інтернет-маркетинг на ринку вищої освіти. Креативна економіка. 2022. № 11 (71). С. 75–82.
Семенова А. В. Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2022. № 10. С. 413–417.
Офіційний сайт Міністерства інфраструктури України. Ре-жим доступу: https://mtu.gov.ua/
Підсумки діяльності авіаційної галузі України за 2021-2023 роки. Режим доступу: URL: www.ukraviatrans.gov.ua.
Офіційний сайт Державного комітету статистики України [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua
The Global Information Technology Report 2020: Innovating in the Digital Economy [Електронний ресурс] Режим доступу до ресурсу: http://www3.weforum.org/docs/GITR2016/WEF_GITR_Full_Report.pdf.
Шкляєва Г. О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства. Економічний нобелівський вісник. 2023. № 1 (7). С. 513–524.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Виклики та проблеми сучасної науки

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.