Застосування месенджерів в управлінні ігровими спільнотами
Анотація
Комунікація є важливим процесом в управлінні будь якою організацією. В сучасному світі важко уявити комунікацію без застосування різноманітних месенджерів – додатків, що дозволяють обмінюватися повідомленнями в режимі реального часу через мережу Інтернет. Привернення уваги та переконання споживачів тісно пов’язані із теоріями комунікації, медіа, психологічними основами сприйняття, опрацювання й запам’ятовування інформації.
Згідно з дослідженнями Hootsuite і We are social, у 2020 році аудиторія месенджерів перевищила 4 мільярди осіб. Тільки у WhatsApp щомісячна аудиторія складала 1,6 млрд людей ("Digitalin 2020", 2020). В Україні, за даними Kantar CMeter, месенджер Viber у січні 2021 року посів третє місце в рейтингу мобільних застосунків серед усіх мобільних пристроїв Android користувачів віком 16-55 років, Telegram і Facebook Messenger – восьме і дев’яте відповідно ("Рейтинг мобільних додатків", 2021). Поширення месенджерів відбувається в усіх сферах соціального життя, в тому числі і в середовищі геймерів, що використовують ці застосунки для комунікації всередині ігрових кланів (ігровий клан або спільнота – об’єднання гравців в онлайн іграх). А ігрові спільноти мають багато спільного з іншими формами організації, тому їх дослідження дозволяє зробити висновки щодо організацій в цілому.
Завантажити
Посилання
Констанчук В., Єфремов М. Що Таке Telegram-бот. Жито-мирський державний технологічний університет. 2018. URL: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/02/68-1.pdf (дата звернення: 22.05.2023).
Крупський О. П., Левенець А. В. Особливості прийняття управлінських рішень в неприбуткових громадських організаціях на прикладі ГО «Дуїт». Економіка і менеджмент 2023 :перспективи інтеграції та інноваційного розвитку Дніпро, 2023. С. 102–104. URL: https://www.confcontact.com/2023-ekonomika-i-menedzhment/10_Krupsky-Levenets.pdf (дата звернення: 21.05.2023).
Крупський О. П., Намлієв Є. В. Професійна культура майбутнього менеджера: психолого-педагогічні аспекти й чинники формування. Теорія і практика професійного становлення особис-тості в соціокультурному просторі: монографія. Дніпропет-ровськ: Акцент ПП, 2014. С. 257–281. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50419 (дата звернення: 21.05.2023).
Маранчак М. Месенджер-маркетинг як напрям управління онлайн-репутацією (ORM) компанії. Український журнал з біблі-отекознавства та інформаційних наук. 2021. №. 7. С. 115-126. URL: http://librinfosciences.knukim.edu.ua/article/view/233318 (да-та звернення: 21.05.2023).
Сохацька О. М., Легкий О. А. Ефективність цифрових мар-кетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання ре-зультату. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т. 1. №. 2. С. 4-31. URL: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/13 (дата звернення: 22.05.2023)
Aldjic K., Farrell W. Work and Espoused National Cultural Val-ues of Generation Z in Austria. European Journal of Management Issues. 2022. Vol. 30. №. 2. P. 100-115. https://doi.org/10.15421/192210
Howe W. T., Lee S. K. Social exchange is in the game: Com-munication and resource flow in a Xbox gaming clan. First Monday. 2018. URL: https://doi.org/10.5210/fm.v23i8.8316
Makedon, V., Krasnikova, N., Krupskyi, A., Stasiuk, Y. Ar-rangement of digital leadership strategy by corporate structures: a review. Economic Studies. 2022. Vol.31. №8. Р. 19-40. URL: https://www.iki.bas.bg/Journals/EconomicStudies/2022/2022-8/02_Nataliya-Krasnikova.pdf (access date: 05/21/2023).
Romat Y., Biliavska Y. Gamification and its perception by gen-eration «Z». Scientific Notes of Ostroh Academy National University, "Economics" Series. 2020. Vol. 1. P. 23–28. URL: https://doi.org/10.25264/2311-5149-2020-17(45)-23-28 (date of access: 21.05.2023).
Zayed N. M. et al. The Power of Compensation System (CS) on Employee Satisfaction (ES): The Mediating Role of Employee Motivation (EM). Economies. 2022. Vol. 10. №. 11. P. 290. https://doi.org/10.3390/economies10110290.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Виклики та проблеми сучасної науки

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.