Психологічний вплив кольорів у маркетингу
Анотація
«Психологія кольору» – це галузь психології, яка вивчає вплив кольорів на емоції, настрій, поведінку та психологічний стан людини. Вона досліджує, як кольори сприймаються і спричиняють різні психологічні реакції у людей. Психологія кольору вивчає значення кожного окремого кольору та їх комбінацій, а також вплив кольорів на психічні процеси і фізіологічні реакції організму. Вона досліджує, які асоціації, враження і емоції викликають різні кольори, і як це може використовуватися для впливу на поведінку та настрій людей [15]. Використання кольору в маркетинговій комунікації є потужним інструментом, який безпосередньо впливає на нашу підсвідомість, вирішуючи, як ми думаємо та ставимося до певного продукту, реклами, кампанії тощо [13]. Все частіше для просування продуктів маркетологи звертаються до соціальних мереж [8, 11, 14], а економісти під час оцінки привабливості бізнес-проекту на соціальні норми [4].
Завантажити
Посилання
Гаврилюк С. Особливості ресторанного маркетингу в Україні. Вчені записки Університету «КРОК». 2017. № 48. С. 1–9. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183
Крупський О. П., Стасюк Ю. М. Organization of the corporate style of the medical institution: functions and components. TIME DESCRIPTION OF ECONOMIC REFORMS. 2023. №. 1. С. 87-95. https://doi.org/10.32620/cher.2023.1.11 [in Ukrainian]
Ніценко В. С. Збутова політика аграрних підприємств: су-часний стан та перспективи розвитку. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2015. №. 4. С. 103-107.
Павлов Р. А., Павлова Т. С., Левкович О. В. Интеграция социальных норм в моделирование процесса принятия финансово-экономических решений. Управління розвитком суб'єктів підприємництва: механізми, реалії, перспективи: колект. моногр./за заг. ред. ТВ Гринько. Дніпро: Біла КО. 2018. С. 338-357. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/186332295.pdf. (дата звернення: 20.05.2023).
Психологія кольору в рекламі • Marketer. Marketer. URL: https://marketer.ua/ua/psihologiya-tsveta-v-reklame/ (дата звернен-ня: 20.05.2023)
Сломінська, К. М. Особливості перекладання англійськомовних рекламних текстів: семіотичний аспект. Херсон : ХДУ, 2020. 52 с. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/xmlui/bitstream/handle/123456789/11452/Slominska_fif_2020.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Beneke, J., et al. The role of package colour in influencing purchase intent of bottled water: Implications for SMEs and entre-preneurs. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship. 2015. Vol. 17 №. 2, P. 165-192. https://doi.org/10.1108/JRME-05-2015-0030.
Chowdhury S. et al. Impact of Social Media on Knowledge of the COVID-19 Pandemic on Bangladeshi University Students. Com-putation. 2023. Vol. 11. №. 2. P. 38. https://doi.org/10.3390/computation11020038.
Hunjet A., Vuk S. The psychological impact of colors in mar-keting. International Journal Vallis Aurea. 2017. Vol.3. №. 2. Р. 42-54. https://doi.org/10.2507/ijva.3.2.4.37.
Krupskyy, A. 2014. Modern Methods of Management Deci-sion-Making and their Connection with Organizational Culture of the Tourism Enterprises in Ukraine. Economic Annals-XXI. №7-8(1). Р. 95-98.
Kusuma C. A., Abid A. Developing a Digital-Based Market-ing Strategy to Promote Beach Attractions in Indonesia a Case of Botutonuo Beach in Gorontalo. European Journal of Management Issues. 2022. Vol. 30. №. 4. P. 205-214. https://doi.org/10.15421/192219.
Most Famous Fast-Food Logos. 1000 Logos - The Famous Brands and popular company logos in the World. URL: https://1000logos.net/most-famous-fast-food-logos/ (дата звернення: 20.05.2023)
Putsenteilo P. R., Nyanko V. M., Karpenko V. L. Trajectory of marketing function‒from traditions to innovations. European Journal of Management Issues. 2018. Vol. 26. №. 3-4. P. 103-113. https://doi.org/10.15421/191811.
Ramphele M., Msosa S. K. Determinants of social media marketing adoption in small, medium and micro enterprises during the COVID-19 pandemic. European Journal of Management Issues. 2022. Vol. 30. №. 2. P. 92-99. https://doi.org/10.15421/192209.
Sharpe D. T. The psychology of color and design. Nelson-Hall, 1974.
Widjayanti A., Pare V. How Do Consumers Respond to Dif-ferent Colours of A Package? The Case of Local Food Product in Indonesia. Flinders Business School, Flinders University of South Australia. 2016. URL: https://www.anzam.org/wp-content/uploads/2018/02/2835_ANZAM-2016-369-FILE001.pdf. (дата звернення: 20.05.2023).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Виклики та проблеми сучасної науки

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.