Стратегічне управління бізнесом в цифровій економіці

Автор(и)

Ключові слова:

стратегічне управління, цифрова економіка, конкурентоспроможність, обмежені ресурси

Анотація

У роботі обґрунтовано актуальність питань стратегічного управління підприємствами в сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації суспільства. Визначено особливості функціонування сучасних підприємств під впливом факторів цифрової економіки, що потребує адаптації традиційних моделей стратегічного управління та їх поєднання з новими підходами з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Обґрунтовано, що важливим аспектом стратегічного управління є ефективне використання обмежених ресурсів, що визначає успішну стратегію управління підприємством. У роботі обґрунтовано актуальність питань стратегічного управління підприємствами в сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації суспільства. Визначено особливості функціонування сучасних підприємств під впливом факторів цифрової економіки, що потребує адаптації традиційних моделей стратегічного управління та їх поєднання з новими підходами з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Обґрунтовано, що важливим аспектом стратегічного управління є ефективне використання обмежених ресурсів, що визначає успішну стратегію управління підприємством. У роботі обґрунтовано актуальність питань стратегічного управління підприємствами в сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації суспільства. Визначено особливості функціонування сучасних підприємств під впливом факторів цифрової економіки, що потребує адаптації традиційних моделей стратегічного управління та їх поєднання з новими підходами з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Обґрунтовано, що важливим аспектом стратегічного управління є ефективне використання обмежених ресурсів, що визначає успішну стратегію управління підприємством.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Buzhimska, K. O., & Zhelikhovska, M. V. (2021). Modern trends and models of entrepreneurship development in the conditions of the digital economy. Entrepreneurship and trade, 28, 15–19.

Grynko, T., Gviniashvili, T., & Kaliberda, M. (2023). Strategic management of the enterprise in the conditions of the digital econo-my. Economy and society, (50). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-71

Panchuk, A., & Malkova, K. (2021). Theoretical foundations of forming a digital strategy of enterprises. Economy and society, (34). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-76

Sazonova, S., & Novikov, D. (2023). Controlling of strategic management at enterprises in the conditions of the digital econo-my. Taurian Scientific Bulletin, (15), 201–208. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.15.24.

Tokmakova, I., Shatokhin, D., & Melnyk, S. (2018). Strategic management of the development of enterprises in the conditions of digitalization of the economy. Bulletin of the economy of transport and industry., (64), 283–291. https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i64.149563.

Thompson, A., & Strickland, A. (1998). Strategic Manage-ment: Concepts and Cases. McGraw-Hill Education.

Завантаження

Опубліковано

2024-06-14

Номер

Розділ

Управління проєктами та лідерство

Share