Стратегічне управління бізнесом в цифровій економіці
Ключові слова:
стратегічне управління, цифрова економіка, конкурентоспроможність, обмежені ресурсиАнотація
У роботі обґрунтовано актуальність питань стратегічного управління підприємствами в сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації суспільства. Визначено особливості функціонування сучасних підприємств під впливом факторів цифрової економіки, що потребує адаптації традиційних моделей стратегічного управління та їх поєднання з новими підходами з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Обґрунтовано, що важливим аспектом стратегічного управління є ефективне використання обмежених ресурсів, що визначає успішну стратегію управління підприємством. У роботі обґрунтовано актуальність питань стратегічного управління підприємствами в сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації суспільства. Визначено особливості функціонування сучасних підприємств під впливом факторів цифрової економіки, що потребує адаптації традиційних моделей стратегічного управління та їх поєднання з новими підходами з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Обґрунтовано, що важливим аспектом стратегічного управління є ефективне використання обмежених ресурсів, що визначає успішну стратегію управління підприємством. У роботі обґрунтовано актуальність питань стратегічного управління підприємствами в сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації суспільства. Визначено особливості функціонування сучасних підприємств під впливом факторів цифрової економіки, що потребує адаптації традиційних моделей стратегічного управління та їх поєднання з новими підходами з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. Обґрунтовано, що важливим аспектом стратегічного управління є ефективне використання обмежених ресурсів, що визначає успішну стратегію управління підприємством.
Завантажити
Посилання
Buzhimska, K. O., & Zhelikhovska, M. V. (2021). Modern trends and models of entrepreneurship development in the conditions of the digital economy. Entrepreneurship and trade, 28, 15–19.
Grynko, T., Gviniashvili, T., & Kaliberda, M. (2023). Strategic management of the enterprise in the conditions of the digital econo-my. Economy and society, (50). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-71
Panchuk, A., & Malkova, K. (2021). Theoretical foundations of forming a digital strategy of enterprises. Economy and society, (34). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-76
Sazonova, S., & Novikov, D. (2023). Controlling of strategic management at enterprises in the conditions of the digital econo-my. Taurian Scientific Bulletin, (15), 201–208. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.15.24.
Tokmakova, I., Shatokhin, D., & Melnyk, S. (2018). Strategic management of the development of enterprises in the conditions of digitalization of the economy. Bulletin of the economy of transport and industry., (64), 283–291. https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i64.149563.
Thompson, A., & Strickland, A. (1998). Strategic Manage-ment: Concepts and Cases. McGraw-Hill Education.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тетяна Гринько, Тетяна Гвініашвілі (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.