Інноваційні підходи в маркетингу для розвитку туристичної галузі

Автор(и)

Ключові слова:

індустрія туризму, цифрові технології, маркетинг впливу, сталість

Анотація

Індустрія туризму є динамічним і швидко розвиваючим сектором, який значно сприяє глобальному економічному розвитку. Останніми роками цей сектор стикається з безпрецедентними викликами, включаючи економічні спади, екологічні проблеми та глобальну пандемію. Щоб подолати ці виклики і процвітати, індустрія туризму повинна впроваджувати інноваційні маркетингові стратегії, які здатні залучати, залучати та утримувати клієнтів. Ця стаття досліджує різні інноваційні підходи в маркетингу, які є необхідними для розвитку та відновлення туристичної галузі. Однією з найзначніших інновацій у маркетингу туризму є інтеграція цифрових технологій. Використання аналітики великих даних, штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє туристичним компаніям отримати глибокі уявлення про переваги та поведінку клієнтів. Персоналізовані маркетингові кампанії, керовані цими уявленнями, можуть підвищити залученість та задоволеність клієнтів. Наприклад, чат-боти на основі ШІ та віртуальні помічники забезпечують підтримку клієнтів у режимі реального часу, тоді як алгоритми машинного навчання аналізують патерни бронювання, щоб запропонувати персоналізовані рекомендації щодо подорожей. Соціальні медіа стали важливими у формуванні рішень щодо подорожей. Інноваційні маркетингові стратегії використовують соціальні медіа для створення цікавого контенту, взаємодії з потенційними мандрівниками та побудови лояльності до бренду. Маркетинг впливу, коли блогери про подорожі та інфлюенсери соціальних медіа діляться своїм досвідом, виявився дуже ефективним. Ці впливові особи виступають як надійні джерела інформації, надихаючи своїх підписників на вивчення нових напрямків. Контент, створений користувачами, такий як відгуки та фотографії з подорожей, що поширюються в соціальних медіа, також відіграє важливу роль у прийнятті рішень щодо подорожей. Інноваційні маркетингові підходи є вирішальними для сталого розвитку індустрії туризму. Впроваджуючи цифрову трансформацію, використовуючи соціальні медіа, приймаючи імерсивні технології та зосереджуючись на сталості, туристичні компанії можуть ефективно подолати виклики сучасного ландшафту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Labanauskaitė, D., Fiore, M., & Stašys, R. (2020). Use of E-marketing tools as communication management in the tourism industry. Tourism Management Perspectives, 34, 100652. https://doi.org/10.1016/j.tmp.2020.100652.

Market cap of leading online travel companies worldwide. Retrieved from: https://www.statista.com/statistics/1039616/leading-online-travel-companies-by-market-cap/.

Market size of the tourism sector worldwide. Retrieved from: https://www.statista.com/statistics/1220218/tourism-industry-market-size-global/.

Голей, Ю. М., Стасюк, Ю. М., & Крупський, О. П. (2022). Дослідження світових тенденцій розвитку біотехнологій. Інноваційна економіка, (1), 12-22. https://doi.org/10.37332/2309-1533.2022.1.2.

Booking Holdings. Factsheet. Retrieved from: https://www.bookingholdings.com/about/factsheet/.

Booking Holdings. Annual Reports. 2020. Retrieved from: https://s201.q4cdn.com/865305287/files/doc_financials/2020/ar/2020-annuaaal-bh.pdf.

Booking Holdings. Annual Reports. 2021. Retrieved from: https://s201.q4cdn.com/865305287/files/doc_financials/2021/ar/2021-Annual-Report-booking.pdf.

Booking Holdings. Annual Reports. 2022. Retrieved from: https://s201.q4cdn.com/865305287/files/doc_financials/2022/q4/5704910b-d65d-4528-a869-e1e1216a1f8b.pdf.

Booking Holdings. Annual Reports. 2023. Retrieved from: https://s201.q4cdn.com/865305287/files/doc_financials/2023/q4/BKNG-2023-10K.pdf.

Digitalization of the travel industry. Retrieved from: https://www.statista.com/topics/7589/digitalization-of-the-travel-industry/#topicOverview

Revenue of the travel apps market worldwide. Retrieved from: https://www.statista.com/forecasts/1309624/worldwide-revenue-of-travel-apps.

Barna, M., & Semak, B. (2020). Main trends of marketing innovations development of international tour operating. Baltic Journal of Economic Studies, 6(5), 33-41. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2020-6-5-33-41.

Крупський, О. П., & Стасюк, Ю. М. (2024). Ефективна комунікація в галузі туризму. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі, 136-138.

Dzyad, O. V., Redko, V. Y., Krasnikova, N. O., Mihaylenko, O. G., & Stasiuk, Y. N. (2020). On the issue of sustainable development of tourism in the Black Sea countries. Journal of Geology, Geography and Geoecology, 29(3), 471-482. https://doi.org/10.15421/112042.

Kusuma, C. A., & Abid, A. (2022). Developing a Digital-Based Marketing Strategy to Promote Beach Attractions in Indonesia: a Case of Botutonuo Beach in Gorontalo. European Journal of Management Issues, 30(4), 205-214. https://doi.org/10.15421/192219.

Stukalo, N. V., Krasnikova, N. A., Krupskyi, O. P., &Redko, V. Y., 2018a. Fostering Sustainable Tourism in Global Economy. Revista ESPACIOS, 39(42). Retrieved from: http://www.revistaespacios.com/a18v39n42/a18v39n42p27.pdf.

Мешко, Н. П., Редько, В. Є., & Крупський, О. П. (2016). Регіональний туризм: стратегія, ресурси, перспективи розвитку: Монографія. Дніпропетровськ: Акцент ПП. Retrieved from: https://turbobyte.net/4tpmvcgu7dfq.html.

Vorobiova, V. V., Krupskyi, O. P., & Stasiuk, Y. (2023). The Role of Digital Technologies in Modern Trade: A Study of Global Trends and Prospects for Ukraine. Economic Journal Odessa Polytechnic University, 2(24), 45-55. https://doi.org/10.15276/ej.02.2023.5.

Bhuiyan, K. H., Jahan, I., Zayed, N. M., Islam, K. M. A., Suyaiya, S., Tkachenko, O., & Nitsenko, V. (2022). Smart tourism ecosystem: a new dimension toward sustainable value co-creation. Sustainability, 14(22), 15043. https://doi.org/10.3390/su142215043.

Zayed, N. M., Mohamed, I. S., Islam, K. M. A., Perevozova, I., Nitsenko, V., & Morozova, O. (2022). Factors influencing the financial situation and management of small and medium enterprises. Journal of Risk and Financial Management, 15(12), 554. https://doi.org/10.3390/jrfm15120554.

Перегуда, Р. В., & Стасюк, Ю. М. (2018). Інвестиційна привабливість підприємств харчової промисловості України. Економіка і суспільство, 17, 314-321. Retrieved from: https://scholar.archive.org/work/atbmuhk3zfabbcpu5rhkcoyuby/access/wayback/http://economyandsociety.in.ua/journal/17_ukr/46.pdf.

Завантаження

Опубліковано

2024-06-14

Номер

Розділ

Управління проєктами та лідерство

Як цитувати

Share

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають