Використання адитивних технологій при підготовці студентів‑конструкторів

Автор(и)

Анотація

Для сучасних потреб суспільства підготовка фахівців в різних галузях потребує не лише нашарування теоретичних знань, але й забезпечення відповідного рівня набутих під час освіти різноманітних компетентностей. Саме набуття необхідних спеціалізованих навичок стає необхідним доповненням, додатковим до традиційної вищої освіти. Особливо це важливо і необхідно для галузей, пов’язаних з технічними спеціальностями. Одним з інструментів вдосконалення, аналізу та покращення навичок є вільне володіння основними принципами адитивних технологій різного типу. Такі технології дуже необхідні майбутнім проектантам, конструкторам, технологам, двигунобудівникам, тобто студентам, які навчаються за освітніми програмами авіаційна та ракетно-космічна техніка, ракетні двигуни, ракетно-космічні комплекси, технологія виробництво літальних апаратів та споріднених з ними.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Давидов С. О., Давидова А. В., Шевцов В. Ю. Наукові на-правлення кафедри проектування та конструкцій. Системне про-ектування та аналіз характеристик аерокосмічної техніки. 2019. Т. XXVI. С. 39–42.

Сучасні автоматизовані системи для створення виробів но-вої техніки : навч. посіб. / Ю. В. Ткачов та ін. Дніпро : РВВ ДНУ, 2020. 141 с.

Сюркало Б. І., Садикова Я. М. Застосування адитивних тех-нологій в освітній діяльності. Економіка. Фінанси. Право. 2017. № 12. С. 56.

Положення про організацію навчального процесу в НТУУ “КПІ” / ред. Ю. І. Якименко ; уклад.: Г. Б. Варламов та ін. Київ : ІВЦ “ Видавництво «Політехніка»”, 2004. 72 с.

Воденніков С. А., Кісельов Є. М. Положення про розрахун-ково-графічні роботи у Запорізькій державній інженерній акаде-мії. Запоріжжя, 2018. 10 с.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Літальні апарати

Як цитувати

Давидова, А., Левченко, В., & Аракелов, С. (2023). Використання адитивних технологій при підготовці студентів‑конструкторів. Challenges and Issues of Modern Science, 1, 83-85. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/17

Share