Роль емоційного інтелекту та професійної культури у розвитку закладів вищої освіти

Автор(и)

Ключові слова:

емоційний інтелект, розвиток вищої освіти, професійна культура, інституційна стійкість, залучення студентів, лідерство, освітня стратегія

Анотація

Мета. Це дослідження аналізує роль емоційного інтелекту (ЕІ) у формуванні ефективних стратегій розвитку закладів вищої освіти (ЗВО) з акцентом на професійну культуру. Воно має на меті визначити, як ЕІ зміцнює інституційну динаміку, покращує управління командою та сприяє створенню інклюзивного середовища. Дизайн / Метод / Підхід. Підхід зі змішаними методами досліджує переваги ЕІ у вищій освіті. Використовуючи якісні та кількісні дані, дослідження враховує думки експертів та нещодавні дослідження, щоб надати комплексний погляд на взаємодію ЕІ та професійної культури у вищих навчальних закладах. Висновки. Результати дослідження свідчать про сильну кореляцію між високим рівнем ЕІ та покращеними інституційними результатами. Лідери з високим рівнем ЕІ сприяють відкритому спілкуванню, розуміють потреби команди та студентів і культивують співпрацю. Професійна культура, зосереджена на ЕІ, надає закладам вищої освіти стратегічну перевагу в сучасному освітньому ландшафті. Теоретичне значення. Це дослідження поглиблює розуміння ЕІ як критично важливої компетентності в освітньому лідерстві, необхідної для формування позитивної професійної культури та досягнення інституційного успіху. Інтеграція ЕІ в лідерські практики створює адаптивне, згуртоване середовище, сприятливе для особистісного та академічного зростання. Практичне значення. Дослідження надає практичні рекомендації для ЗВО, які прагнуть покращити командну динаміку та інституційну культуру, включаючи навчальні програми на основі ЕІ, надання пріоритету ЕІ при прийомі на роботу та заохочення професійного розвитку. Оригінальність / Цінність. Ця стаття заповнює прогалину між теорією ЕІ та її практичним застосуванням у ЗВО, підкреслюючи актуальність для лідерства та професійної культури. Обмеження дослідження / Майбутні дослідження. імітації включають потенційні упередження в самозвітних даних про ЕІ та потребу в лонгітюдних дослідженнях для вивчення довготривалого впливу ЕІ на культуру. Майбутні дослідження повинні вивчати різноманітні культурні середовища, щоб краще зрозуміти роль НЗ у різних освітніх контекстах. Тип статті. Оглядова стаття.

PURL: https://purl.org/cims/2403.026

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Крупський, О. П., & Кіба, К. С. (2012). Взаємозв’язок між емоційною компетентністю та лідерством як складниками педагогічної діяльності. Educational Dimension, 36, 222-229. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3416

Крупський, О. П., & Стасюк, Ю. М. (2010). Формування інформаційної компетентності майбутнього менеджера-економіста в сучасному освітянському просторі. Личность в едином образовательном пространстве: сборник научных статей I Международного образовательного форума, 68-71. https://philarchive.org/archive/KRU-20

Cunha, M. N., & Krupskyi, O. P. (2024). Inteligência social: desvendando a ciência das relações humanas. In Culture and identity: Perspectives in the human sciences (pp. 79–97). Editora Contemporânea. http://surl.li/ccxxva

Elmi, C. (2020). Integrating social emotional learning strategies in higher education. European journal of investigation in health, psychology and education, 10(3), 848-858. https://doi.org/10.3390/ejihpe10030061

Gilar-Corbi, R., Pozo-Rico, T., Pertegal-Felices, M. L., & Sanchez, B. (2019). Emotional intelligence training intervention among trainee teachers: a quasi-experimental study. Psicologia: Reflexão e Crítica, 31, 33. https://doi.org/10.1186/s41155-018-0112-1

Kellot, T. (2024). Empowering Students with Emotional Intelligence. Science of mind. https://scienceofmind.org/education-and-emotional-intelligence/

Khassawneh, O., Mohammad, T., Ben-Abdallah, R., & Alabidi, S. (2022). The relationship between emotional intelligence and educators’ performance in higher education sector. Behavioral Sciences, 12(12), 511. https://doi.org/10.3390/bs12120511

Landry, L. (2021). Why Emotional Intelligence Is Important in Leadership. Harvard Business School Online. https://online.hbs.edu/blog/post/emotional-intelligence-in-leadership

Lee, I. H. (2024). Emotional Intelligence in Higher Education: The Key to Successful Collaboration. LinkedIn Corporation. http://surl.li/umxjle

Lynch, M. (2016). Examining the Impact of Culture on Academic Performance. The Edvocate. https://www.theedadvocate.org/examining-the-impact-of-culture-on-academic-performance/

Makedon, V. V., Krasnikova, N., Krupskyi, O. P., & Stasiuk, Y. (2022). Arrangement of digital leadership strategy by corporate structures: a review. Ikonomicheski Izsledvania, 31(8), 19–40. https://tinyurl.com/2-s2-0-85143514408

McDonald, A. T. (2021). The Importance of Cultivating Emotional Intelligence in Schools. National Association of Independent Schools. https://www.nais.org/magazine/independent-teacher/spring-2021/the-importance-of-cultivating-emotional-intelligence-in-schools/

Rosowsky, D. V., & Hallman, K. (2020). Communicating Culture in a Distributed World. Inside Higher Ed. http://surl.li/nextpp

Sánchez-Álvarez, N., Berrios Martos, M. P., & Extremera, N. (2020). A meta-analysis of the relationship between emotional intelligence and academic performance in secondary education: A multi-stream comparison. Frontiers in psychology, 11, 1517. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.01517

Shaw, L., Grose, J., Kustra, E., Goff, L., Ellis, D., & Borin, P. (2021). Cultivating an institutional culture that values teaching: Developing a repository of effective practices. To Improve the Academy: A Journal of Educational Development, 40(1). https://doi.org/10.3998/tia.962

Shengyao, Y., Xuefen, L., Jenatabadi, H. S., Samsudin, N., Chunchun, K., & Ishak, Z. (2024). Emotional intelligence impact on academic achievement and psychological well-being among university students: the mediating role of positive psychological characteristics. BMC psychology, 12(1), 389. https://doi.org/10.1186/s40359-024-01886-4

Vivek, R., & Krupskyi, O. P. (2024). EI & AI in leadership and how it can affect future leaders. European Journal of Management Issues, 32(3), 174-182. https://mi-dnu.dp.ua/index.php/MI/article/view/512

Vorobiova, V., Krupskyi, O., & Stasiuk, Y. (2023). The Role of Digital Technologies in Modern Trade: a Study of Global Trends and Prospects for Ukraine. Economic Journal Odessa Polytechnic University, 2(24), 44–55. https://doi.org/10.15276/ej.02.2023.5

Завантаження

Опубліковано

2024-11-26

Номер

Розділ

Управління проєктами та лідерство

Як цитувати

Стасюк, Ю., Вайнілович, І., & Кобченко, А. (2024). Роль емоційного інтелекту та професійної культури у розвитку закладів вищої освіти. Challenges and Issues of Modern Science, 3, 214–222. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/265

Share

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають