Інноваційний підхід до управління міжкультурними командами
Ключові слова:
міжкультурні команди, глобалізація, міжнародна торгівля, управління, культурні відмінності, творче мислення, інновації, ефективність, співпраця, комунікаціяАнотація
Завдяки стрімкому розвитку цифрових технологій та наслідків глобалізаційних процесів, міжнародна торгівля зростає, а міжнародні бізнес-відносини стають складнішими. Міжкультурні команди стають все більш поширеними у сучасному глобалізованому робочому середовищі, де організації працюють у різних країнах та регіонах, а співробітники часто співпрацюють віддалено або в мультинаціональному середовищі. Це саме міжкультурні команди можуть надати компанії перевагу у взаємодії з клієнтами з різних культур та у розробці продуктів, що відповідають місцевим потребам. Ще однією значущою перевагою є різноманітність поглядів та досвіду членів міжкультурної команди, що сприяє творчому мисленню та успішній інновації. Міжкультурні команди також мають значний вплив на поліпшення взаєморозуміння та збільшення співпраці між країнами та культурами. Однак вони також можуть стикатися з викликами, які виникають з різниць у стилі комунікації, етиці праці та організаційних звичаїв. Керування міжкультурними командами потребує уваги до аспектів, таких як значні культурні відмінності, різні способи сприйняття інформації, різноманітні підходи до роботи та прийняття рішень. Інноваційні підходи до управління міжкультурними командами включають використання останніх технологій для сприяння комунікації та співпраці, прийняття принципів взаємного поваги та відкритості, а також застосування гнучких методів управління, що дозволяють адаптуватися до культурних особливостей членів команди. Інноваційні підходи допомагають вирішувати проблеми міжкультурної комунікації, забезпечуючи ефективний обмін інформацією та поліпшене розуміння між різними культурами. Такі підходи до управління допомагають створювати більш ефективні та сплочені команди, які працюють у глобальному середовищі та досягають кращих результатів. Інноваційні підходи до міжкультурного управління стають ключовим фактором успіху компаній у сучасному глобальному бізнесі.
Завантажити
Посилання
Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., & Пойта, І. О. (2023). Управління проєктами у глобальному контексті: культурні аспекти та адаптація. Проблеми економіки, (56), 24-30. Retrieved from http://iuf.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/IUF_Conference-2022.pdf#page=45.
Крупский, А. П., & Стасюк, Ю. М. (2009). Коммуникативная компетентность как необходимый элемент профессиональной культуры менеджера. Педагогіка вищої та середньої школи: [збірн. наук. праць], 111-116. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/322699308_Kommunikativnaa_kompetentnost_kak_neobhodimyj_element_-_professionalnoj_kultury_menedzera.
Крупський, О. П., & Стасюк, Ю. М. (2012). Економічна ку-льтура як фактор інноваційного розвитку економіки України. Інноваційна економіка, 9(35), 56-60. Retrieved from https://philarchive.org/archive/KRU-5.
Харечко, В. М. (2018). Культура, цінності та економічний розвиток: аналіз деяких концепцій. Наукові записки [Української академії друкарства], (1), 144-153. Retrieved from http://nz.uad.lviv.ua/static/media/1-56/17.pdf.
Щетініна, Л. В., Рудакова, С. Г., & Кравець, О. В. (2017). Сутність кроскультурної компетентності: від теорії до практики.. Ефективна економіка, (4). Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5537.
Bilan, Y., Nitsenko, V., Ushkarenko, I., Chmut, A., & Sharapa, O. (2017). Outsourcing in international economic relations. Montenegrin journal of economics, 13(3), 175-185. https://doi.org/10.14254/1800-5845/2017.13-3.14.
Fry, L., & Egel, E. (2021). Global Leadership for Sustainability. Sustainability, 13(11), 6360. https://doi.org/10.3390/su13116360.
Heldal, F., Sjøvold, E., & Stålsett, K. (2020). Shared cognition in intercultural teams: collaborating without understanding each other. Team Performance Management: An International Journal, 26(3/4), 211-226. https://doi.org/10.1108/TPM-06-2019-0051.
Islami, X., & Mulolli, E. (2020). A conceptual framework of transformational leadership as an influential tool in the team performance. European Journal of Management Issues, 28(1-2), 13-24. https://doi.org/10.15421/192002.
Karkovska, V., & Dorosh, I. (2019). Modern leadership: features, requirements, problems and mistakes. State and Regions. Se-ries: Economics and Business, 5(110). https://doi.org/10.32840/1814-1161/2019-5-18.
Leung, A. K., Maddux, W. W., Galinsky, A. D., & Chiu, C. (2008). Multicultural experience enhances creativity: The when and how. American Psychologist, 63(3), 169–181. https://doi.org/10.1037/0003-066x.63.3.169.
Lloyd, S., & Härtel, C. (2010). Intercultural competencies for culturally diverse work teams. Journal of Managerial Psychology, 25(8), 845–875. https://doi.org/10.1108/02683941011089125.
Stukalo, N. et al. (2018). “Green” economy: from global concept to reality of local development, Dnipro. (in Ukrainian). Retrieved from https://doi.org/10.5281/zenodo.1294013.
Tang, N., & Wang, Y. (2017). Cross‐cultural teams. The Wiley Blackwell Handbook of the Psychology of Team Working and Col-laborative Processes, 219-242. https://doi.org/10.1002/9781118909997.ch10.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Валерія Воробйова, Олександр Крупський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.