Культура менеджменту підприємств харчової промисловості
Ключові слова:
управління культурою, харчова промисловість, підприємстваАнотація
Культура управління підприємствами харчової промисловості. Харчова промисловість є одним з найважливіших та стратегічно важливих секторів економіки в багатьох країнах світу. Завдяки постійному попиту на їжу цей сектор відіграє ключову роль у задоволенні життєво важливих потреб населення та в економічному розвитку країн. У поточному контексті глобалізації, швидких змін технологій та вимог споживачів культура управління в харчовій промисловості стає важливим фактором успішної діяльності підприємств. Метою цієї статті є вивчення культури управління підприємствами харчової промисловості. Вивчення цієї теми є важливим для підприємств харчової промисловості, виконавчих директорів, менеджерів, а також для студентів та дослідників, які цікавляться управлінням та розвитком цього стратегічного сектора економіки. Це дослідження сприятиме розумінню ключових аспектів культури управління в харчовій промисловості, а також допоможе визначити можливості для покращення стратегій управління на підприємствах цього сектора. Розвиток культури управління в харчовій промисловості передбачає постійне вдосконалення стратегій управління, впровадження сучасних підходів та технологій, а також акцент на розвиток людського капіталу та корпоративної культури. Також важливо забезпечити взаємодію між підприємствами, галузевими організаціями та урядовими агентствами для спільного вирішення викликів та проблем, що виникають у харчовій промисловості. Спільна робота дозволяє більш ефективно вирішувати проблеми та виклики, що стоять перед харчовою промисловістю, такі як забезпечення якості продукції, впровадження стандартів безпеки та здоров'я, а також вплив на довкілля та сталість. Збільшена співпраця сприятиме загальній конкурентоспроможності промисловості.
Завантажити
Посилання
Абдулаєв, К. Н. (2015). Корпоративне управління: процеси, стратегії, технології: колективна монографія. Х.: ХДУ, 536 с.
Гавкалова, Н. Л. (2019). Формування соціально-економічного механізму ефективності менеджменту персоналу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. екон. наук: спец. 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Харків, 28 с. Retrieved from: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/593.
Захарчин, Г. М. (2014). Передумови розвитку організаційної культури на підприємстві в умовах глобалізації. Економічний про-стір. 2014. №231. С. 57-63.
Пашинська, Г. А. (2018). Виробництво харчових продуктів і напоїв: статистичний збірник. 90 с.
Перегуда, Р. В., & Стасюк, Ю. М. (2018). Інвестиційна привабливість підприємств харчової промисловості України. Економіка і суспільство, 17, 314-321. Retrieved from: https://chmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/06/Ekonomika-i-suspilstvo-17-2018.pdf#page=314.
Хаєт, Г.Л., Єськов, О.Л. (2013). Корпоративна культура: навч. посіб. К: Центр навч. літератури, 2013. 403 с.
Харчишина, О. В. (2011). Формування організаційної культури в системі менеджменту підприємств харчової промисловості : Монографія. Житомир: Вид-во Житомирського державного університету ім. І Франка, 289 с. Retrieved from: http://eprints.zu.edu.ua/8427/.
Hudoshnyk, O. V., & Krupskyi, O. P. (2023). Media Possibilities of Comics: Modern Tools for the Formation and Presentation of Organizational Culture. European Journal of Management Issues, 31(1), 40-49. https://doi.org/10.15421/192304.
Krupskiy, O. P. (2014). Organizational culture: nature, types, peculiarities of implementation in Ukraine. Economic Bulletin of the National Mining University scientific journal, 45(45), 29-38.
Lang, T., & Heasman, M. (2015). Food wars: the global battle for mouths, minds and markets. Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315754116.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Єлизавета Кравчук, Олександр Крупський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.