Удосконалення маркетингових комунікацій бізнес-організації
Ключові слова:
корпоративна комунікаційна політика, стратегія маркетингових комунікацій, сегментація аудиторіїАнотація
В сучасному економічному середовищі ефективна маркетингова комунікація стає надзвичайно важливою. Потік інформації стрімко зростає, і конкурентоспроможність будь-якого бізнесу залежить від цього. Роль маркетингу в процесі підтримки товарів на ринку лише зростає. Сьогодні маркетингові комунікації займають провідне місце в конкурентних стратегіях. Це зумовлено особливостями сучасного маркетингового середовища в Україні. Ефективне використання маркетингових комунікацій стає основою для створення стійкого позитивного іміджу підприємства, забезпечує йому ринкову силу та полегшує доступ до необхідних ресурсів. Наразі питання оптимізації корпоративної комунікаційної політики є особливо актуальним. Більшість вітчизняних підприємств мають недостатньо розвинені маркетингові комунікації. Вони часто не мають чітких комунікаційних стратегій, систем планування та контролю, не підтримуються відповідною інформацією, а інколи навіть стикаються з проблемами у суб'єктивній оцінці результатів. Тому одним з ключових завдань для кожного бізнесу є раціональне поєднання різних комунікаційних стратегій для досягнення найкращих результатів за найнижчою вартістю. Ефективна комунікаційна політика стає передумовою корпоративного успіху на ринку. Аналітика є необхідним елементом для постійного вдосконалення маркетингових комунікацій. Моніторинг та аналіз результатів допомагають визначити ефективність різних заходів та коригувати стратегію. Взаємодія з споживачами стає все важливішим компонентом успішних маркетингових комунікацій. Слухання клієнтів та отримання відкритого зворотного зв'язку допомагає побудувати позитивні стосунки. Аналіз виявив кілька ключових аспектів, які сприяють покращенню маркетингових комунікацій у сучасному бізнесі. Розробка стратегії маркетингових комунікацій стає вирішальним етапом успішної маркетингової діяльності. Кожна бізнес-організація повинна мати чітку стратегію, що відповідає її цілям та специфіці ринку. Сегментація аудиторії допомагає компаніям створювати більш індивідуалізовані комунікації, що краще відповідають потребам та очікуванням клієнтів.
Завантажити
Посилання
Балабанова, Л. В., Холод, В. В., & Балабанова, І. В. (2019). Маркетинг підприємства: навч. пос. Київ: Центр учбової літератури. 612 с.
Войнаренко, С. М. (2020). Комунікативна політика підприємств у сучасних умовах. Вісник Хмельницького Національного Університету, (6), 51–54. Retrieved from http://lib.khnu.km.ua/pdf/visnyk_tup/2011/(181)2011-6-volume2-e.pdf#page=51.
Крупский, А. П., & Стасюк, Ю. М. (2009). Коммуникативная компетентность как необходимый элемент профессиональной культуры менеджера. Педагогіка вищої та середньої школи: [збірн. наук. праць], 111-116. https://doi.org/10.31812/educdim.6908.
Лук’янець, Т. І. (2021). Маркетингова політика комунікацій: навч. пос. Київ: КНЕУ. - 524 с.
Міронова, Ю. В., Кагляк, О. О., & Пітик, О. В. (2016). Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві. Вісник Хмельницького Національного Університету. Економічні науки, (1), 207–214.
Новикова, Н. В., & Черненко, С. В. (2019). Організація інтегрованих маркетингових комунікацій. Економіка. Менеджмент. Бізнес: збірник наукових праць, (1(9)), 130.
Окландер, М. А. (2020). Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки. Київ: Знання. - 265 с.
Павленко, І. Г. (2020). Комунікаційна політика як елемент системи маркетингу підприємства у процесах сучасного комунікаційного суспільства. Академічний огляд, (1(38)), 109–113. Re-trieved from https://acadrev.duan.edu.ua/images/stories/files/2013/Articles/16.pdf.
Павлов, Р. А., & Павлова, Т. С. (2023). Образ постмодерністського споживача продуктів культури. Підприємництво: сучасні виклики, тренди та трансформації, 310-333. Retrieved from http://www.confcontact.com/2023-kolektyvna-monographiya/Stattya-Pavlov-Pavlova.pdf.
Пілько, А. Д. (2022). Сучасні тенденції розвитку моделей маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми розвитку еконо-міки регіону, VII(2), 253–260. Retrieved from http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/4394/1/aprer_2011_7%282%29__48%20%286%29.pdf.
Пономарьова, Н. М. (2019). Новітні підходи до сучасних маркетингових комунікацій. ХНАДУ, (3), 75–86.
Стасюк, Ю. М. (2009). Формування економічної культури молодого фахівця. Особистість у просторі культури: Матеріали Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму, 24, 100-102.
Цуканова, І. В., & Зозульов, О. В. (2019). Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг. Актуальні проблеми економіки та управління: Зб. Наук. Праць. 7. Retrieved from http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2013-2.pdf.
Blazenaite, A. (2011). Effective organizational communication: In search of a system. Socialiniai mokslai, 4(74), 34-44. http://dx.doi.org/10.5755/j01.ss.74.4.1038.
Chornobylskyi, A., Kyrylova, O., Krupskyi, O., & Khotiun, L. (2023). Social Sharing of Emotions in Social Media System on the Example of Creepypasta on Reddit. Information & Media, 96, 65-79. https://doi.org/10.15388/Im.2023.96.66.
Cooper, H. B., Ewing, M. T., Jayasinghe, L., Struweg, I., & Wait, M. (2024). Marketing communication education in developing countries: Post-pandemic insights from India and South Africa. Jour-nal of marketing communications, 30(2), 242-264. https://doi.org/10.1080/13527266.2023.2208131.
Cvjetković, M., Cvjetković, M., & Stepanov, S. (2021). The Role of Integrated Marketing Communications in Building a Brand and Improving Business Performance. 7th LIMEN Selected Papers (Part of LIMEN Conference Collection). https://doi.org/10.31410/limen.s.p.2021.77.
Ebren, F. (2006). Impact of Integrated Marketing Communications Programs in Enhancing Manager and Employee Performance. Human And Economic Resources Proceedings Book, 14. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/5138906_Impact_of_Integrated_Marketing_Communications_Programs_in_Enhancing_Manager_and_Employee_Performance.
Gržanić, M., Capuder, T., Zhang, N., & Huang, W. (2022). Prosumers as active market participants: A systematic review of evolution of opportunities, models and challenges. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 154, 111859. https://doi.org/10.1016/j.rser.2021.111859.
Hudoshnyk, O. (2022). Comics as a Tool of Modern Scientific Communication. Communications and Communicative Technologies, 22, 54–60. https://doi.org/10.15421/292206.
Minarova, M. (2023). Using marketing strategies to improve the efficiency of communications enterprises. Economics and Education, 24(1), 300–306. https://doi.org/10.55439/eced/vol24_iss1/a46.
Nair, G. T., & Subramaniam, K. (2012, February). Transformation of traditional marketing communications into paradigms of social media networking. In Asia Pacific Business Research Conference (pp. 13-14).
Pulina, T., Shmygol, N., Polcyn, J., & Varlamova, I. (2023). Ways to enhance marketing communications and advertising for businesses on the internet. Change Management and Innovation, (7), 7-11. https://doi.org/10.32782/CMI/2023-7-1.
Sheth, J. N., & Parvatiyar, A. (2021). Sustainable marketing: Market-driving, not market-driven. Journal of macromarketing, 41(1), 150-165. https://doi.org/10.1177/0276146720961836.
Soualhia, A., Maazoun, W. E., & Affes, P. H. (2014). Trust and its link with the knowledge management systems. International Journal Economics & Strategic Management of Business Process, 4(2004), 53-60. Retrieved from https://www.researchgate.net/profile/Wafa-Elleuch-Maazoun/publication/369762840_Trust_and_its_link_with_the_knowledge_management_systems/links/642bd8ddad9b6d17dc33daed/Trust-and-its-link-with-the-knowledge-management-systems.pdf.
Vetrivel, S. C., Gomathi, T., Sowmiya, K. C., & Sabareeshwari, V. (2024). Customer-Centric Excellence in the Marketing 6.0 Era: Industry 6.0. In Advanced Businesses in Industry 6.0 (pp. 192-219). IGI Global. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-3108-8.ch013.
Vivek, R., Nanthagopan, Y., Piriyatharshan, S., & Krupskyi, O. P. (2023). Teaching Practices in the New Normal: Qualitative In-quiry (Sri Lanka Case). Advanced Education, 11(23), 170–189. LOCKSS. https://doi.org/10.20535/2410-8286.290370.
Vorobiova, V. V., Krupskyi, O. P., & Stasiuk, Y. (2023). The Role of Digital Technologies in Modern Trade: A Study of Global Trends and Prospects for Ukraine. Economic journal Odessa poly-technic university, 2(24). https://doi.org/10.15276/EJ.02.2023.5.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Анастасія Куліш, Олександр Крупський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.