Особливості просування медичного закладу за допомогою коміксів

Автор(и)

Анотація

В умовах медичної реформи та змін фінансування, медичні заклади змушені шукати нові способи привернення уваги пацієнтів до себе і своїх співробітників, та ефективного просування своїх послуг. У сучасному цифровому епосі, коли люди отримують велику кількість інформації щоденно, необхідно знайти інструменти які дадуть змогу привернути увагу саме до свого закладу. Одним з таких інструментів є комікс. Цей креативний інструмент маркетингу та просування послуг орієнтовано на покоління Y та Z. Дослідження, проведені у 2019 році, показали, що близько половини респондентів (46%) у віці від 18 до 29 років (1990-2001 роки народження) вважали себе прихильниками коміксової культури. Ці результати особливо цікаві, оскільки це саме те покоління, яке має відмінні очікування від своєї роботи і створює нові виклики для традиційних поглядів роботодавців.

Відомі методи комунікації з громадськістю старіють, вони відстають від темпу розвитку суспільства, більше не відповідають сучасним вимогам життя. Багато рекламістів вчасно усвідомили той факт, що на мислення молодої людини впливає безліч зовнішніх факторів – Інтернет, мережеві комунікації, комп'ютерні ігри, мобільні дані. Через усе це серед молодих людей дедалі більше явно простежується «іконічний» стиль мислення. Порівняно зі своїми старшими товаришами, представники покоління Y і, особливо, Z важко можуть сконцентрувати увагу на чомусь одному, стикаються з проблемами вербалізації своїх думок та емоцій. Все більше вчених приділяють увагу питанням керівництва підлеглими, які народились після 1997 року, через культурологічні та психо-фізіологічні особливості «представників покоління».

У даному дослідженні ми розглянемо особливості використання коміксів у медичному маркетингу.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Гудошник О. В. Documentary comics у сучасному науково-му дискурсі та українському комікс-просторі. Communications and communicative technologies. 2019. №. 19. С. 32-40.

Гудошник О. В. Трансмедіальні наративи коміксової журна-лістики: світовий та український досвід. Communications and Communicative Technologies. 2020. №20. С. 32-41. https://doi.org/10.15421/292005.

Стасюк Ю. М. Формування економічної культури молодого фахівця. Особистість у просторі культури: Матеріали Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму. 2009. Т. 24. С. 100-102.

Abbott L. L. Comic art: Characteristics and potentialities of a narrative medium. Journal of popular culture. 1986. Vol. 19. №. 4. Р. 155-176.

Aldjic K., Farrell W. Work and Espoused National Cultural Val-ues of Generation Z in Austria. European Journal of Management Issues. 2022. №30(2). Р. 100–115. https://doi.org/10.15421/192210.

Cornoldi C. et al. Problem solving and working memory up-dating difficulties in a group of poor comprehenders. Journal of Cognitive Education and Psychology. 2012. Vol. 11. №. 1. Р. 196-208. https://doi.org/10.1891/1945-8959.11.2.196.

Ganner J., Kerschbaumer L., Tanzer C. Enhancing and Re-stricting Factors of Formal Voluntary Engagement in Tyrol and the Impact of the Pandemic. European Journal of Management Issues. 2021. №29(2). Р. 73–82. https://doi.org/10.15421/192107.

Hudoshnyk, O. V., & Krupskyi, O. P. (2023). Media Possibili-ties of Comics: Modern Tools for the Formation and Presentation of Organizational Culture. European Journal of Management Issues. 2023. Vol. 31. №1. Р. 40-49. https://doi.org/10.15421/192304. [in Ukrainian]

Hudoshnyk, O., & Krupskyi , O. P. Science and comics: from popularization to the discipline of Comics Studies. History of Science and Technology. 2022. №12(2). Р. 210-230. https://doi.org/10.32703/2415-7422-2022-12-2-210-230.

Kearns C. et al. Using comics and curiosity to drive pandemic research on a national scale. Journal of Visual Communication in Medicine. 2021. Vol. 44. №. 1. P. 12-22. https://doi.org/10.1080/17453054.2020.1823206.

Kearns C., Kearns N. The role of comics in public health communication during the COVID-19 pandemic. Journal of visual communication in medicine. 2020. Vol. 43. №. 3. P. 139-149. https://doi.org/10.1080/17453054.2020.1761248.

Masel E. K. et al. Using medical comics to explore challenging everyday topics in medicine: lessons learned from teaching med-ical humanities. Annals of Palliative Medicine. 2020. Vol. 9. №. 4. P. 12-12. http://dx.doi.org/10.21037/apm-20-261.

Mathewson J. H. Visual-spatial thinking: An aspect of science overlooked by educators. Science education. 1999. Vol. 83. №. 1. Р. 33-54. https://doi.org/10.1002/(SICI)1098-237X(199901)83:1%3C33::AID-SCE2%3E3.0.CO;2-Z.

Romat, Y., & Biliavska, Y. (2020). gamification and its per-ception by generation «Z». Scientific Notes of Ostroh Academy Na-tional University, “Economics” Series, 1, 23–28. https://doi.org/10.25264/2311-5149-2020-17(45)-23-28. [in Ukrainian]

Watson A. Fans of comic books in the U.S. 2019, by age group. STATISTA. 2019. URL: https://www.statista.com/statistics/1005439/comic-book-fans-us-by-age/.

Wegner G. Reflections on the boom of graphic pathography: The effects and affects of narrating disability and illness in comics. Journal of Literary & Cultural Disability Studies. 2020. Vol. 14. №. 1. P. 57-74.

Żaglewski T. From white eagles to turbopoles. The specifics of superhero narratives in Polish comic books. Journal of Graphic Novels and Comics. 2021. Vol. 12. №. 5. P. 574-588. https://doi.org/10.1080/21504857.2020.1723659.

Zamora L. P., Bravo S. S., Padilla A. G. Ć. Production of Comics in POWTOON as a Teaching-Learning Strategy in an Opera-tions Research Course. European Journal of Contemporary Educa-tion. 2021. Vol. 10. №. 1. Р. 137-147. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1294667.pdf.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Інформаційні технології, керування процесами та інноваційними проектами

Share

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>