Аналіз умов відкриття малого бізнесу в індустрії краси: приклад міста Дніпро

Автор(и)

Ключові слова:

розвиток малого бізнесу, індустрія краси, Дніпро, аналіз середовища, бізнес-планування, проблеми підприємництва, оцінка ризиків, тенденції ринку

Анотація

Мета. Метою цієї статті є поглиблений аналіз умов, необхідних для започаткування та розвитку малого бізнесу в індустрії краси в місті Дніпро. Зокрема, в ній розглядається, як використання невеликої бази знань у поєднанні з ретельним аналізом навколишнього середовища може бути використано для відкриття успішного салону краси. Дослідження також має на меті виявити та вирішити низку проблем, з якими можуть зіткнутися підприємці при відкритті такого бізнесу в місцевому контексті. Дизайн / Метод / Підхід. Дослідження використовує якісну методологію, що ґрунтується на широкому огляді існуючої літератури з питань лідерства, управління проектами та розвитку малого бізнесу. Завдяки синтезу теоретичних засад та практичних бізнес-інсайтів, стаття пропонує структурований підхід до розуміння ключових кроків, пов'язаних зі створенням салону краси. Результати. Результати дослідження свідчать про те, що систематичний аналіз навколишнього середовища, поряд з ретельним плануванням та оцінкою ризиків, значно підвищує ймовірність успіху в бізнесі. Дослідження підкреслює, що належна підготовка на етапі планування пом'якшує багато поширених перешкод, з якими стикаються власники малого бізнесу. Теоретична цінність. Це дослідження поглиблює розуміння процесу започаткування малого бізнесу у сфері краси у Дніпрі, створюючи основу для ефективної реалізації проектів. Практична цінність. Дослідження пропонує практичні рекомендації для успішного відкриття салонів краси. Воно підкреслює важливість розробки комплексних бізнес-планів, інвестування в необхідні навчальні програми, зокрема у сфері емоційного інтелекту, комунікації та адаптивності. Оригінальність/цінність. Оригінальність цього дослідження полягає в ретельному аналізі відкриття салону краси в Дніпрі. Воно пропонує як академічні, так і практичні знання для започаткування бізнесу. Обмеження дослідження / Майбутні дослідження. Хоча дослідження зосереджене на якісному аналізі в межах конкретної галузі та міста, майбутні дослідження можуть розширити роль онлайн-платформ та соціальних мереж у розвитку малого бізнесу в індустрії краси. Тип статті. Практична стаття.

PURL: https://purl.org/cims/2403.032

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Возняк, І. Я., & Святенко, Т. В. (2009). Вивчення якості життя у пацієнтів з псоріатичною хворобою. Дерматовенерология. Косметология. Сексопатология, 1, 273-275. https://repo.dma.dp.ua/2054/1/37_Svyaten_27.pdf

Державна податкова служба України. (2024). ФОП і перукарські послуги. Державна податкова служба України. https://lv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/401480.html

Звягінцева О. (2024). Як залучити більше клієнтів у салон краси: 7 рекламних інструментів. Kyivstar Business Hub. https://hub.kyivstar.ua/articles/yak-znajty-novyh-kliyentiv-u-salon-krasy-ta-zbilshyty-prodazhi

Конотопський, А. (2024). Готовий бізнес-план салону краси з нуля з розрахунками, презентація та основні етапи роботи. ІТстатті.in.ua. https://itstatti.in.ua/18-biznes/657-biznes-plan-salonu-krasi.html

Alharbi, N. M., & Alhashim, H. M. (2021). Beauty Salons are Key Potential Sources of Disease Spread. Infection and Drug Resistance, 14, 1247–1253. https://doi.org/10.2147/idr.s303461

Canco, I. (2022). What Made Me an Entrepreneur?. European Journal of Management Issues, 30(3), 153-164. https://doi.org/10.15421/192214

Evtyugina, M., Vicente, E. D., Vicente, A. M., Nunes, T., Lucarelli, F., Calzolai, G., Nava, S., Blanco-Alegre, C., Calvo, A. I., Castro, A., Fraile, R., Oduber, F., Cerqueira, M., & Alves, C. A. (2021). Air quality and particulate matter speciation in a beauty salon and surrounding outdoor environment: Exploratory study. Atmospheric Pollution Research, 12(11), 101174. https://doi.org/10.1016/j.apr.2021.101174

Grand View Research. (2024). Cosmetics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Skin Care, Hair Care), By End-user (Men, Women), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region (North America, Europe), And Segment Forecasts, 2024 – 2030. Grand View Research. https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/cosmetics-market

Kampani, N., & Jhamb, D. (2020). Uncovering the dimensions of servicescape using mixed method approach – A study of beauty salons. Benchmarking: An International Journal, 28(4), 1247–1272. https://doi.org/10.1108/bij-09-2020-0492

Olifirenko, L., & Loseva, O. (2018). Quality management of services as development level indicator on the beauty industry enterprises in Ukraine. Public administration: scientific research and development, (2), 26-35. https://pa.stu.cn.ua/tmppdf/115.pdf

Ourahmoune, N., & Jurdi, H. E. (2020). Beauty salon- a marketplace icon. Consumption Markets & Culture, 24(6), 611–619. https://doi.org/10.1080/10253866.2020.1741356

Samczuk, F. (2024). Complete guide: write your own company's business plan step by step. Well Done Business. https://welldonebusiness.com/en/blog/complete-guide-write-your-own-business-plan-step-by-step

Ziehfreund, S., Wecker, H., Mittag, S., Weis, J., Tizek, L., Verkhoturova, V., Legat, F. J., Weger, W., Großschädl, K., Cerpes, U., Sadoghi, B., Riegler, M., Balato, A., Di Brizzi, E. V., Buononato, D., Babino, G., Calzavara‐Pinton, P., Rossi, M. T., Rovaris, S., . . . Zink, A. (2024). Happiness across the borders—A cross‐sectional study among patients with psoriasis and atopic dermatitis in Europe. Journal of the European Academy of Dermatology and Venereology. Portico. https://doi.org/10.1111/jdv.20288

Завантаження

Опубліковано

2024-11-26

Номер

Розділ

Управління проєктами та лідерство

Як цитувати

Колодкіна , Я., & Крупський, О. (2024). Аналіз умов відкриття малого бізнесу в індустрії краси: приклад міста Дніпро. Challenges and Issues of Modern Science, 3, 265–273. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/217

Share

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають