Освітня робототехнічна платформа на базі інтелектуального робота-маніпулятора

Автор(и)

Анотація

Процеси інтеграції України в європейський освітній простір та перехід на сучасні освітні стандарти, обумовили необхідність кардинальних змін в освітньої галузі. Якість навчального процесу вищої школи в сучасних умовах набуває великого значення, що пов’язано з інтеграцією освіти в промисловий комплекс та підвищенням економічного рівня держави. При цьому сталий розвиток високотехнологічного сектору промисловості кожної держави забезпечує успішність її соціального та економічного розвитку, що потребує наявності висококваліфікованих спеціалістів. Однак, в Україні, як і в багатьох інших державах, нажаль, спостерігається порівняно низька зацікавленість талановитої молоді в освіті за технічними спеціальностями. Необхідно зазначити, що від рівня освіченості молоді залежить як повнота самореалізації кожної окремої людини, так і стандарти життя суспільства в цілому [1].

Підготовка сучасних спеціалістів високої кваліфікації потребує  гармонізації в галузі освіти з урахуванням вимог міжнародної та європейської систем стандартів та сертифікації.  У відповідності до сучасних соціальних замовлень підготовка фахівців вищої освіти повинна ґрунтуватися на методологічній основі, що потребує удосконалення змісту, форм і методів навчального процесу. Одним із шляхів вирішення зазначеної проблеми в сучасній українській освіті є модернізація навчального процесу, зокрема надання студентам можливості обирати власну траєкторію навчання та широке впровадження в навчальний процес творчо-практичної складової.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи: Монографія / За заг. ред. Ф.Г. Ващука. – Уж-город: ЗакДУ, 2011. – 560 с.

Завантаження

Опубліковано

2023-06-06

Номер

Розділ

Автоматизація

Як цитувати

Алексєєнко, С., & Кадильникова, Т. (2023). Освітня робототехнічна платформа на базі інтелектуального робота-маніпулятора. Challenges and Issues of Modern Science, 1, 283-285. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/54

Share

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають