Переваги та недоліки зеленого маркетингу
Анотація
Зелений маркетинг – це просування екологічно безпечних, тобто екологічно стійкіших продуктів і технологій. Він стосується розроблення та поширення рішень, що мінімізують негативний вплив на навколишнє середовище. Зелений маркетинг – комплексне поняття, яке є функцією від вимушеної необхідності створити бізнес-стратегії, спрямовані на соціальну відповідальність та орієнтовані на людей, що віддають перевагу екологічно чистим продуктам. Polonsky and Rosenberger вважають, що зелений маркетинг – це цілісний, комплексний підхід, який постійно переглядає те, як фірми можуть досягати корпоративних цілей і задовольняти потреби споживачів, зводячи до мінімуму довгостроковий екологічний збиток. Peattie стверджує, що зелений маркетинг використовується для розроблення маркетингових заходів, спрямованих на зменшення негативного соціального та екологічного впливу наявних продуктів і виробничих систем та для просування менш шкідливих продуктів і послуг. Зелений маркетинг являє собою набір маркетингових стратегій і заходів, визначених й створених для полегшення операцій з товарами та/або послугами з метою задоволення потреб і бажань екологічно стійких споживачів. Отже, спосіб виробництва, комерціалізації, розповсюдження та продажу продуктів та/або послуг має враховувати інтереси споживачів у сфері охорони довкілля та сталого розвитку. Дедалі більше поняття «зелений маркетинг» пов’язують з ідеями циркулярної економіки.
Завантажити
Посилання
Holei Y., Stasiuk Y., Krupskyi О. Research on world trends in biotechnology development. Innovative Economy. 2022. №. 1. P. 12-22. https://doi.org/10.37332/2309-1533.2022.1.2. (in Ukrainian)
Horák J. et al. Bioenergy production from sunflower husk in Ukraine: potential and necessary investments. Journal of Business Economics and Management. 2023. Vol. 24. №. 1. Р. 1–19-1–19.
Karpiuk, Z., Krupskyi, O., & Stasiuk, Y. (2023). Prospects for the development of social responsibility based on the experience of global pharmaceutical companies. Science Notes of KROK Universi-ty. 2023. №1(69), Р. 136–151. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-69-9-136-151. (in Ukrainian)
Lygina, O., Urazgaliyeva, M., Kalaganova, N., & Rykova, I. Waste Management in the Context of Transition to a Circular Econ-omy: the Case of Kazakhstan. European Journal of Management Issues. 2021. Vol.29. №2. Р. 93-100. https://doi.org/10.15421/192109.
Peattie K. Towards sustainability: the third age of marketing. The Marketing Review. 2001. Vol. 2. P. 129-146. https://doi.org/10.1362/1469347012569869.
Polonsky M.J., Rosenberg P.J. Reevaluating green marketing: a strategic approach. Business Horizons. 2001. Vol. 44. № 5. P. 21-30. https://doi.org/10.1016/S0007-6813(01)80057-4.
Rioja A. What Is Green Marketing And How To Do It? [Bene-fits & Tips] Alejandro Rioja. 2020. [Electronic resource] URL: https://alejandrorioja.com/what-is-green-marketing/.
Vural C.A. et al. Green Marketing. Encyclopedia of Sustaina-ble Management. S. Idowu, R. Schmidpeter, N. Capaldi, L. Zu, M. Del Baldo, R. Abreu, Eds. Springer. Cham. 2020.
Wahab S. Sustaining the environment through green market-ing. Review of Integrative Business and Economics Research. 2018. Vol. 7. Р. 71-77. URL: http://www.sibresearch.org/uploads/3/4/0/9/34097180/riber_7-s2_h17-044_71-77.pdf.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Виклики та проблеми сучасної науки

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Всі статті, опубліковані в журналі Challenges and Issues of Modern Science, ліцензовані за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY). Це означає, що ви можете:
- Поширювати, копіювати та передавати статтю
- Адаптувати, реміксувати та створювати похідні роботи на основі статті
за умови, що ви надаєте належне посилання на оригінальну роботу, вказуєте ім'я авторів, назву статті, журнал та наявність ліцензії CC BY. Будь-яке використання матеріалів не повинно припускати схвалення авторами або журналом використаного матеріалу.